"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі
Қосшоқы станциясының негізгі орта мектебі " КММ
Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша есебі 2021 жыл
1.Қызмет көрсетуші туралы ақпарат
2.Мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат
Білім беру ұйымы 5 мемлекеттік қызметтер барлық қызметтер көрсетілген
1.Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық
бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау - 4;
2.Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беруұйымдарына декнсайлығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын
балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау -0
3.Негізгі орта жалпы орта білім туралы құжаттардың төл нұұсқаларын беру-0
4.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бастауыш негізгі орта жалпы орта білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім
беру ұйымдарының педагог қызметкерлері біліктілік сананттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан өткізуге құжаттарды қабылдау-0
5.Бастауыш ,негізгі орта жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау-2
3.Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау
-Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша көрсетілген қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат
-Мемлекеттік қызметтерді, оның ішінде ХҚО арқылы және электронды түрде көрсету мерзімінің бұзылуына шағымдар түскен жоқ
-Мектеп Қызметтерінде көрсетілгендей ішкі бақылау бұзушылықтары
-Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген қоғамдық мониторинг нәтижелері- мониторинг жүргізілген жоқ
4.Көрсетілген қызмет алушылармен жұмыс
Беру тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу мен орындары туралы ақпарат
Целиноград ауданы Қосшоқы станциясының негізгі орта мекитебінің сайты
«Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы білім бөлімінің Қосшоқы негізгі орта мектебі» КММ мемлекеттік қызметтер туралы стенд
5.Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер:
Қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттандыру деңгейін арттыру мақсатында бөліммен мақсатты жұмыстар жүргізілуде.
Сонымен, 2021 жылы бөлімде БАҚ және ресми интернет - ресурстар арқылы мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы халықты уақтылы хабардар ету,
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының барлық параметрлерін жақсарту жөніндегі іс-шаралар жоспары бекітілді:
- Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзуға жол бермеу;
- "электрондық үкімет" порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндіктері туралы қызмет алушыларды танымал ету және ақпараттандыру бойынша іс-шаралар өткізу»;
- Мемлекеттік қызмет көрсету саласында қызметкерлердің біліктілігін арттыру.
/public/files/2022/3/10/100322_163808_gosusluga-esebi2021-rus.docx