Мектеп қызметінің өзін-өзі бағалауы
«Қосшоқы станциясының негізгі орта мектебі» КММ
өзін-өзі бағалау қорытындысы
2021-2022 оқу жылының қорытындысы бойынша
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің «Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы» 2016 жылғы 2 ақпандағы № 124 бұйрығына және "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 21-2) тармақшасына сәйкес және білім саласын реттейтін басқада нормативтік құжаттарға, мектепішілік бұйрыққа сәйкес
«Қосшоқы станциясының негізгі орта мектебі» КММ 2021- 2022 оқу жылының қорытындысы бойынша өзін-өзі бағалау өткізілді. Қорытынды бойынша сараптамалық анықтама жазылды.
Жалпы сипаттама
Мектеп жайлы:«Қосшоқы станциясының негізгі орта мектебі» КММ Ғимарат 1967 жылы пайдалануға берілген. Оқушы сыйымдылығы - 70 орындық.
Мекен – жайы: Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Қосшоқы станциясы, Ы.Алтынсарин көшесі 6. Жұмыс тел: 8-716-51 24-2-38,
koscheku@mail.ru , web-сайт: Главная (osh-koscheku-celinograd-akmol.edu.kz)
Білім беру ұйымының басшысы: Дюсембаева Сауле Тулегеновна
2008 жылдан мектеп директоры.
Мектептің меншік түрі: мемлекеттік.Типтік үлгідегі ғимарат.
Оқыту тілі: қазақша - орысша
Білім алушылар контингенті: 2021 – 2022 оқу жылының қорытындысы бойынша білім алушылар 44 оқушы, 1-4 сыныптар – 21 оқушы,
5-9 сыныптар – 23 оқушы
Даярлық сыныптарында – 6 бала ( қазақ тілінде-2, орыс тілінде-4)
Аптасына оқыту регламенті: бес күндік
Ауысым: екі ауысымды
Мектептің соңғы мемлекеттік аттестациядан өткен уақыты: 2015 жылдың наурыз айы.
Қазақстан Республикасының Білім туралы заңнамасының және білім беру қызметінің лицензиялау кезінде қойылатын біліктілік талаптарының сақталуын ішінара тексеру. 2018 жыл ақпан айы
«Қосшоқы станциясының негізгі орта мектебі»» КММ – нің қызметін іске асыруға рұқсат беретін құжаттар:
1.ҚР Әділет министрлігі Ақмола облысының Әділет депертаменті Целиноград ауданаралық әділет басқармасының заңды тұлғаны қайта тіркеу туралы 15.01.2021 жылғы анықтамасы.
2.«ҚР білім және ғылым министрлігі білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитетінің Ақмола облысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету депертаменті» ММ № KZ 79LAA00022156 05.02.2021 ж берілген лицензиясы.
Педагогикалық ұжым оқу-тәрбие процесін Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңына, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім туралы нормативтік-құқықтық құжаттарға, Білім министрлігінің нұсқауларына, бұйрықтары мен бұйрықтарына сәйкес ұйымдастырады және әдістемелік-нұсқау хаттар, типтік оқу жоспары мен жұмыс оқу жоспарына, мектептің жылпы жылдық жоспарына сай жүзеге асырады.
Мектептегі оқу процесін ұйымдастыру нормативтік құжаттармен: Қазақстан Республикасының Конституциясы, 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» Заңы, (01.01.2022 жылғы өзгеріспен) «Қазақстан Республиканың Еңбек кодексі», «Қазақстан Республикасының тілдер туралы» Заңы, білімді дамыту туралы Қазақстан Республикасының 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы, «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығымен (кеінгі өзгерістері мен толықтырулармен), «Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде орта білім беру ұйымдарында оқу процесін іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдармен»
(2021.31.03. берілген өзгерістермен), «Педагог лауазымдарының тізбесін бекіту туралы» ҚР БҒМ 2020 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығы, «Педагогтің жұмыс уақыты мен демалыс уақыты режимінің ерекшеліктерін айқындау қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2020 жылғы 21 сәуірдегі № 153 бұйрығы, «Педагогикалық әдептің кейбір мәселелері туралы» (өзгерістерімен және толықтыруларымен ҚР БҒМ 2020 жылғы 11 мамырдағы №190 бұйрығы), «Педагогтерге біліктілік санаттарын беру (растау) қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2020 жылғы 11 мамырдағы № 192 бұйрығы және мектеп директоры бекіткен мектептің ішкі ережелерімен реттеледі.
Білім беру ұйымын басқару келесі кезеңдерде жүзеге асырылады:
Оқу жылының басында жалпы мектепішілік жоспар, әдістемелік бірлестіктердің және Әдістемелік кеңестің жылдық жоспары және мектепішілік бақылау жоспары, сабақ кестесі құрылды.
Педагогтердің және мектепішілік құжаттардың жүргізілуі «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына сәйкес жүргізіледі.
Оқу мерзіміне қойылатын талаптар
2021-2022 оқу жылының басталуы, ұзақтығы, каникул кезеңі орта білім беру ұйымдарында меншік нысаны мен ведомостволық бағыныстылығына қарамастан «Орта білім беру ұйымдарында 2020-2021 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР БҒМ 2021 жылғы 27 шілдедегі № 368 бұйрығымен бекітілген каникул кезеңдері толық сақталды.
Оқу мерзімі, сабақ кестелері мен қосымша сабақтар "Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларын бекіту туралы ҚР Денсаулық сақтау министрінің бұйрығына сәйкес жүеге асырылады.
Мектеп екі ауысымда оқиды. Бірінші ауысымда 6-7 а,8 а, 5-6 б, 7-8 б,9б екінші ауысымда 1 а,1 б,2 б,3-4 а,3-4 б сыныптары оқыды. Сабақ 08.00 – да басталады. 2-9 сыныптарда сабақтың ұзақтығы – 45 минут. Сабақтардың қоңырау арасындағы үзілістің ұзақтығы кемінде 5 минут, үлкен үзіліс 2-ші сабақтан кейін 15 минут, 4 – ші сабақтан кейін 15 минутты құрайды.
|
Бірінші ауысым |
Үзіліс ұзақтығы |
№ |
5-9 сыныптар 5-9 классы |
|
1 |
08:00-08:45 |
5 |
2 |
08:50-09:35 |
15 |
3 |
09:50-10:35 |
5 |
4 |
10:40-11:25 |
15 |
5 |
11:40-12:25 |
5 |
6 |
12:30-13:15 |
5 |
7 |
13:20-14:05 |
5 |
8 |
14:10-14:55 |
5 |
|
Екінші ауысым |
|
№ |
2-4 сыныптар 2-4 классы |
Үзіліс ұзақтығы |
1 |
14:00-14:45 |
5 |
2 |
14:50-15:35 |
15 |
3 |
15:50-16:35 |
5 |
4 |
16:40-17:25 |
15 |
5 |
17:40-18:25 |
5 |
6 |
18:30-19:15 |
5 |
Мектептің сабақ кестесі міндетті және факультативтік сабақтар үшін жеке жасалды. Даярлық тобы 10-00 де басталды.
Бірінші сыныптардың оқу сабақтарының режимі: қыркүйекте – күніне 35 минуттан үш сабақ, қазан айынан бастап санитариялық қағидаларға сәйкес көз шынықтыру жаттығулары мен гимнастикаларын жасай отырып 45 минуттан өткізілді.
Даярлық тобы Предшкола |
Үзіліс ұзақтығы
|
1 сынып |
Үзіліс ұзақтығы |
|
1 |
10:00-10:25 |
10 |
14:00-14:35 |
5 |
2 |
10:35-11:00 |
10 |
14:40-15:15 |
15 |
3 |
11:10-11:35 |
10 |
15:30-16:05 |
5 |
4 |
11:45-12:10 |
10 |
16:10-16:45 |
5 |
Кадрлық әлеует
2021-2022 оқу жылының басына штаттық кесте бойынша мұғалімдер саны 16, оның ішінде 1 психолог.
Мектепте осы кезеңде барлығы – 16 мұғалім, оның ішінде – 1 мұғалімнің арнаулы орта педагогикалық білімі бар 6,6 % құрайды, 15 мұғалімнің жоғары педагогикалық білімі бар, сәйкесінше – 93,4% құрайды.
Магистр дәрежесі бар педагогтер – жоқ.
Педагогтер ЖОО және арнаулы орта оқу орындарында алған біліктіліктеріне сай өз мамандықтары бойынша жұмыс істейді.
Педагогикалық ұжымда бұрын сотталған және осы есептік кезеңде сотталған педагог жоқ.
Педагогикалық кадрлардың сандық және сапалық құрамы.
«Қосшоқы станциясының негізгі орта мектебі»» КММ 16 мұғалім жұмыс істейді; оның ішінде 15 әйел, 1 ер адам.
Жас құрамы ( 2022 жыл бойынша )
№ |
30 жасқа дейін |
30-дан 50 жасқа дейін |
50 жастан асқан |
Педагогикалық ұжымның орта жасы |
|
1 |
12 |
3 |
43 |
Жұмыс өтілі
№ |
3 жылға дейін |
3-тен 15 жылға дейін |
16-дан 25 жылға дейін |
25 жылдан жоғары |
|
0 |
4 |
11 |
1 |
Педагог кадрларға қажеттілік
Мектептегі келесі оқу жылына вакансиялар:
вакансиялар |
Оқыту тілі |
Информатика |
қазақ /орыс оқыту тілінде, 5 –9 сыныптар |
Физика |
қазақ /орыс тілінде, 7 – 9 сыныптар |
Жас мамандар
2021-2022 оқу жылына жас мамандар қабылданған жоқ.
Педагогикалық кадрлардың аттестатталуы
2021-2022 оқу жылындағы мектепте жаңа біліктілік санаттағы мұғалімдердің сапалы құрамы:
Санаттар |
|
«педагог» |
0 |
«педагог-шебер» |
жоқ |
«педагог-зерттеуші» |
жоқ |
«педагог-сарапшы» |
8 |
«педагог-модератор» |
1 |
Жоғары категория |
жоқ |
І категориялы |
2 |
ІІ категориялы |
2 |
санатсыз |
3 |
Жаңа квалификациялық категория педагогикалық ұжымның 56 %.
Жоспарға сәйкес «педагог» санатындағы педагогтер шілде айында өтуді жоспарлауда.
Мектеп мұғалімдері біліктілік санаттарын көтеру немесе бұрын берілген біліктілік санаттарын растау мақсаттармен аттестациядан уақытылы өтеді.
Мұғалімдердің аттестаттауды растайтын материалдар аттестаттау комиссиясының құрамы, нормативтік құжаттар, аттестаттау комиссиясы отырысының хаттамалары, санаттарды тағайындау туралы куәліктер беру арнайы журналға жазылады.
Мұғалімдерді курстық қайта даярлау және біліктілігін арттыру туралы ақпарат
Мектепте мұғалімдерді курстық қайта даярлау мен біліктілігін арттырудың перспективалық жоспары жасалған. Курс сертификаттарының көшірмелері бөлек папкада сақталады. Педагогтар әзірленген және бекітілген ұзақ мерзімді жоспар бойынша курстарда оқытылады.
2021-2022 оқу жылында мұғалім цифрлық құзыреттілік біліктілігін арттырды.
Педагогикалық ұжымның деңгейлік курстардан өтуі
|
Барлық мұғалімдер |
Бірінші деңгей |
0 |
Екінші деңгей |
0 |
Үшінші деңгей |
1 |
Барлығы |
1 |
Пайыздық құрамы |
6 % |
Биылғы оқу жылында білім жетілдіру курсынан екі мұғалім өтті. Олар: тарих мұғалімі Токтыбаева А.Т, қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі Қабден Ө.Қ
Мектептің педагогикалық құрамын есепке алу құжаттарын жүргізу.
Педагогикалық кадрларды есепке алу туралы құжаттама істер номенклатурасына сәйкес жүзеге асырылады. Еңбек шарты жасалады, бұйрық шығарылады, кадрлар кітабында тіркелген бұйрық шығарылады. Бұйрықтар кітаптары нөмірленген, директордың мөрімен бекітіледі. Хатшы оқытушылар құрамының жеке істерін тіркеу журналын өткізеді. Мұғалімдердің жеке құжаттарын толтыру талаптарға сәйкес жүзеге асырылады.
Еңбек кітаптары қауіпсіз жерде сақталады, жұмыс кітаптарындағы жазбалар уақытылы жүргізіледі.
Мектептің әкімшілік құрамы
Аты-жөні |
қызметі |
білімі |
мамандығы |
Әкімшілік қызметінің өтілі |
Катег/я |
Ставка |
Дюсембаева С.Т |
Мектеп директоры |
Жоғары |
математика |
15 ж |
Бірінші «үшінші біліктілік санатты басшы» |
1 ст |
Едиресова Б.Д |
Директордың оқу ісінің орынбасары |
Жоғары |
география |
9 ж |
Педагог-сарапшы, «үшінші біліктілік санатты басшының орынбасары»
|
0,5 ст |
Токтыбаева А.Т |
Директордың тәрбие ісінің орынбасары |
Жоғары |
Тарих және құқықтану |
19ж |
екінші "үшінші біліктілік санатты басшының орынбасары» |
0,5 ст. |
Директор мен директор орынбасарларының функционалдық міндеттері мектептің бұйрығымен бекітілді, жұмыс режимі тіркелген, жұмыс кестесі бекітілді. Директорлардың орынбасарлары функционалды міндеттермен танысты.
Әкімшілік мұғалімдердің сабақтарына мектеп жоспарына сәйкес сабақтарға қатысу, бақылауды жүзеге асырады. Нәтиже бойынша мұғалімдермен егжей-тегжейлі талдау жасалады және ұсыныстар беріледі.
Жыл сайын педагогикалық құрамның қызметі, барлық салалардағы оқу-тәрбие процесіне сараптама жасалып, жылдық мақсаттар мен міндеттердің орындалуына талдау жасалып және алдағы оқу жылының мақсаттары мен міндеттерін анықтайды.
Мектепішілік бақылау
Білім сапасы бақылау мектепішілік бақылау арқылы жүзеге асырылады.. Дұрыс басқару шешімдерін қабылдау үшін мектептегі оқу және тәрбие процесі барлық сілтемелер бойынша оқу және үйлестіру үшін мектепішілік бақылау жасалды. Мектепішілік бақылау жұмыстарын директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары басқарады. Мектептегі мектепішілік бақылау оқу үрдісіндегі барлық байланыстарды оқуға және үйлестіруге бағытталған, әр құрылымдық бөлімде де, сонымен қатар әр құрылымдық бөлімде (педагогикалық кеңес, әдістемелік кеңес, әдістемелік бірлестіктер, жас мұғалімдер мектебі) жүзеге асырылады. Мектепішілік бақылау жоспары соңғы оқу жылындағы жұмысты талдауды ескере отырып жасалған. Жоспарда оқушылардың білім сапасын бақылау қарастырылған, білім деңгейлерін, 1, 5 сыныптарды бейімдеу және 9-сыныптарда бейіндік оқыту, мектеп құжаттамаларын жүргізу, оқушылардың қауіпсіздігі, оқушылардың жеке және сыныптық үлгірімдерін бақылау, тақырыптық және жалпы сыныптық бақылау жүргізу жоспарланады.
Мектепішілік бақылаудың нәтижелері жеке және әдістемелік бірлестіктер отырыстарында және директор жанындағы жиналыстарда қаралады. Хаттамалар жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.
Әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
Мектептегі ағымдағы оқу жылында жүргізілген әдістемелік жұмыс бағыттары:
- әдістемелік кеңес;
- әдістемелік семинарлар;
-әдістемелік бірлестіктердің жұмысы;
- пәндік әдістемелік апталықтар;
- сабаққа өзара қатысу және талдау;
- мұғалімдерді аттестаттау;
- курсты қайта даярлау (ұйымдастыру және бақылау);
- педагогикалық шеберлік байқаулары мен конкурстарға қатысу;
- талантты және дарынды оқушылармен жұмыс;
- оқушыларды әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларға, конференцияларға, жарыстарға қатысуға тарту.
2021-2022 оқу жылында мектепті әдістемелік кеңесі өнімді жұмыс атқарды.
Педагогтар мен мектеп оқушылары аудандық, облыстық деңгейде түрлі іс-шараларға қатысты. Мектепішілік Әдістемелік бірлестіктер жоспар бойынша жұмыс жасады.
Әдістемелік бірлестіктерді жоспарға сәйкес бірлестік бағыттары бойынша пәндік апталықтар өткізілді.
Оқыту процесінің сапасын арттыру, педагогтерде және білім алушыларда кездесетін проблемаларды зерделеу мақсатында мектепішілік бақылау іске асырылды.
Мектепішілік бақылауды тиімді жүзеге асыру үшін сабаққа қатысу, бақылау және талдау үшін мектепалды даярлық сыныбында 12 сабаққа, гуманитариялық пәндерден 28 сабаққа, жаратылыстану бағытындағы 25 сабаққа талдау жасалынып, пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек берілді.
Мектеп педагогтері тәжірибе алмасу мақсатында өзара сабақтарға қатысты.
Жаңа аттестаттау талабына сай жаңа біліктілік санаттары ұжымның 56 % құрайды. «Педагог-модератор» - 1, «Педагог- сарапшылар»-8.
Біліктілікті арттыру курсынан биылғы оқу жылында 2 педагог өтті, сұраныс бойынша өтілу жоспарлануда.
Білімдегі олқылықтарды толықтыру мақсатында оқу жылының басынан мектепішілік жоспарға енгізілді. Педагогикалық ұжыммен әдістемелік кеңесте, әдістемелік бірлестіктерде қаралып пән мұғалімдері өз жоспарларын құрды, олқылықтарды анықтау үшін сабақ мақсаттарын қайта қарады.
Биылғы мектептің жалпы білім сапасы 65 % құрады. Өткен оқу жылымен салыстырғанда 2 % ға өсті.
2021-2022 оқу жылына мектептің әдістемелік жұмысы «қанағаттанарлық»
Барлық жоспарланған іс-шаралар ұйымшылдықпен өткізілді.
Оқушылар түрлі интеллектуалды олимпиадаларға белсене қатысты, нәтиже көрсете алды.
Үй тапсырмасына қойылатын талаптардың орындалуы
Үй тапсырмасын ұйымдастыру және орындау жөніндегі Әдістемелік ұсынымдамалар ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 24 сәуірдегі № 182 бұйрығы негізінде педагогтермен әдістемелік- нұсқау жұмысы жүргізілді және педагогтер тарапынан осы нормалар сақталады.
Үй тапсырмасын орындауда: 2-сыныпта - 50 минуттан, 3-4-сыныптарда -70 минуттан, 5-6-сыныптарда - 90 минуттан, 7-9-сыныптарда - 110 минуттан,
Үй тапсырмасын:
Бейнелеу өнері, көркем еңбек, музыка, өзін-өзі тану, еңбекке баулу, технология, алғашқы әскери дайындық, дене шынықтырудан үй тапсырмасын басқа пәндермен кіріктіріп беру ұсынылды.
Үй тапсырмасын беру кезінде бастауыш сынып мұғалімдеріне, пән мұғалімдеріне:
«Өмір қауіпсіздігінің негіздері» және "Жолда жүру ережелері"
«Өмір қауіпсіздігінің негіздері» оқу курсының мазмұны 2-4-сыныптарда
«Дүниетану» оқу курсының аясында жүзеге асырылады; 2-3-сыныптарда жылдық оқу жүктемесі 6 сағат, 4-сыныпта 10 сағат көлемінде бастауыш сынып мұғалімдері жүргізеді. 5-9-сыныптарда «Дене шынықтыру» оқу курсының аясында 15 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен дене шынықтыру мұғалімінің оқытуымен іске асырылады;
«Жол қозғалысы ережелері» оқу курсының мазмұны 1-4-сыныптарда әрбір сыныпта 6 сағаттан сынып сағаттары есебінен, 5-8-сыныптарда аталған оқу курсы сыныптан тыс уақыттарда сынып сағаты есебінен 10 сағат көлемінде іске асырылады.
Мектептегі цифрландыру
Педагогикалық ұжым құжаттарын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына «Орта білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесі» (16.09.2021 № 472 бұйрығының толықтыруымен) негізінде жүзеге асырады.
Мектеп 2015-2016 оқу жылынан электронды күнделік «Kundelik.kz»-мен жұмыс істейді. Сынып журналдары орта білім беру ұйымы электрондық тек қана электрондық форматта толтырылады, формативтік бағалар, қойылады.
Педагогтердің күнделікті толтыруы 100 %
ҰББДҚ (НОБД) мектепке қатысты барлық мәліметтер енгізілген, уақытылы толтырылады. Жауапты әкімгер оқу ісінің орынбасары Едиресова Б.Д
Медициналық қызмет көрсету, медициналық пункт және медициналық қызметке берілген лицензия туралы мәліметтер
Мектепте медициналық пункт жұмыс істейді. Егу кабинеті жоқ. Қабылдау кабинеті бар.Медициналық кабинет 80% жабдықталған. Кушетка, егу үстелдері, дәріхана шкафы, файл салатын шкафтар, орындықтар, үстел бар.
Медициналық қызметкер: Сабитова Жумасулу Сабитовна мектепте 2010 жылдан жұмыс істейді.1981 ж Орал медициналық училищесін бітірген диплом .ДТ №220524 «Мейірбике» қызметі бойынша 28.11.2024 жылға дейін жарамды № KZ 59VBM01010298 сертификаты бар.
Педагогикалық ұжым және техникалық қызметкерлер медициналық тексеруден -100% өтті.
Мұғалімдермен, ата-аналармен тұрақты байланыс орнатылып, кеңестер, әңгімелер жүйелі түрде өткізіліп тұрады.
Санитариялық қағидалар мен нормаларға сәйкес тамақтандыру объектісінің болуы туралы мәліметтер
Тамақтандыру объектісінің түрі - буфеттік түрінде.
Мектептегі жалпы оқуға қамту бойынша 2 – 9 сыныптардың 44 оқушысы тамақтанады. Бастауыш сыныптан – 21 оқушы, орта буыннан – 23 оқушы. 1 сынып оқушылары толық тамақтанумен қамтамасыз етілген.
Пайдалы оқу алаңы, материалдық-техникалық базасының болуы туралы мәліметтер
Мектеп ғимаратының жалпы алаңы – 483 м2.
Мектеп ауласы аббаттандырылған, жазда гүлдер егіліп, ағаштар отырғызылады.
Қақпадан мектеп алдына дейін асфальтталған
Мектеп кіре берісіндегі өткізу пунктінде – турникет жоқ.
Мектеп аумағында футбол алаңы орналасқан.
Мектеп 1 нүктеде интернетке қосылған, интернет жылдамдығы 8 Мбит/с . wi-fi таратқыш орнатылған. Оқушылар және педагогтер тегін wi-fi желісіне қосыла алады.
Бірінші қабатта жылы туалеттер бар. Ұлдарға және қыздарға арналған, әр туалетте 1 унитаздан бар, 1 қол жуғыш бар.
Мектепте 6 дана бейнебақылау орнатылған. 3 данасы мектепішінде, 3 данасы сыртқа орнатылған.Сыртқы бейне бақылау мектептің артқы жағында 1, жанында 1, мектептің алдында 1 орнатылған. Алдыңғы камера мектеп алдынан қақпаға дейінгі аралықты көрсетеді.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін кіру жолдары бар (пандус) Есіктер мен баспалдақтарды контрасты бояумен боялған.
Мектеп қатты отын түрімен (көмір) жылытылады. Жылу беру жүйесі отқазандығы пеші автономияландырылған. Мектептен шамамен 100 метр аралықта орналасқан.
Ауыз сумен жабдықтау жүйесі -тасымал .
Өрт сигнализациясы 2014 жылы орнатылған, мектепте кабинеттерде өрт сөндіру 9 балоны бар.
Білім беру процесін материалдық-техникалық қамтамасыз етуі,
Оқу пәндері кабинеттері және зертханалар
Кабинеттер саны – 6. Бастауыш сыныптар кабинеті – 1, биология-химия кабинеті – 1, тарих кабинеті - 1, қазақ тілі кабинеті – 1, орыс тілі кабинеті – 1, информатика кабинеті – 1, спорт зал-бейімделген.
Кабинеттер компьютерлермен қамтамасыз етілді.
Компьютерлер жайлы мәліметтер
Мектепте жалпы саны 26 компьютер бар. Дербес компьютерлер саны – 16, ноутбуктер саны – 8. Планшет-2
Әр кабинет компьютерлермен қамтамасыз етілген. Әр екі оқушыға бір компьютерден келеді. Информатика кабинеті залалсыздандырылған (заземление).
Информатика кабинетінде интерактивті тақта саны – 1. Бастауыш және тарих ,биология кабинеті проектор және қабырға экранымен жарақтандырылған.
Спортзал-бейімделген. Спорт залда волейбол сеткасы бар. Спорттық инвертарлардан 15 пар шаңғы, футбол, волейбол және баскетбол доптары бар. 3 дана маты , екі теннис үстелі бар.
Білім алушылар контингентінің құрылымы және сапалық көрсеткіші
Мектептегі жалпы сыныптар саны- 10. Бастауыш мектеп – 6 сынып-4 класс комплект , негізгі мектеп-8 класс -6 класс комплект
Оқу жылының басында жалпы оқушылар саны 1-9 сыныптар арасында 44 оқушы, оқу жылының соңында 44 оқушы.
Даярлық сыныптарында – 2 сынып-6 оқушы (қазақша-2,орысша-4)
1-4 сыныптар арасында – 21 оқушы,
5-9 сыныптар арасында 23 оқушы
№ |
сыныптар |
Оқушы саны |
1 |
1 «б» |
4 |
2 |
2 «а» |
2 |
3 |
2 «б» |
3 |
4 |
3 «а» |
4 |
5 |
3 «б» |
4 |
6 |
4 «б» |
3 |
7 |
5 «а» |
1 |
8 |
5 «б» |
1 |
9 |
6 «а» |
4 |
10 |
7 «а» |
4 |
11 |
7«б» |
4 |
12 |
8 «б» |
2 |
13 |
9 «а» |
2 |
14 |
9 «б» |
5 |
Барлығы |
|
44 |
Оқыту тіліне қарай:
№ |
Қазақ тілінде |
|
Орыс тілінде |
|
1-4 |
6 оқушы |
1-4 |
15 оқушы |
|
2 |
5-9 |
11 оқушы |
5-9 |
12 оқушы |
|
барлығы |
17 |
|
27 |
Оқу жылының қорытындысы бойынша мектеп бойынша 6 оқу үздігі, 20 оқу екпіндісі болды.
2-4 сыныптар арасында – 4 оқу үздігі, 10 оқу екпіндісі.
Бастауыш сыныптың білім сапасы – 82 % - ды көрсетті.
5 – 9 сыныптар арасында 2 оқу үздігі, 10 оқу екпіндісі.
Негізгі буынның білім сапасы – 52 %.
Білім сапасы 65 %. Білім сапасы оқу жылының бірінші жартыжылдығымен салыстырғанда 2 % өсті.
2021/2022 оқу жылының қорытындысы бойынша оқушылардың білімі, машықтары мен дағдылары сапасының жай-күйі
№ |
Сыныптар |
Оқушы саны |
Үздіктер |
Екпінділер |
Үлгермеушілер |
Сапа %
|
Оқу үлгерімі %
|
1 |
2-ші |
5 |
2 |
3 |
0 |
100 |
100 |
2 |
3-ші |
8 |
2 |
5 |
1 |
87 |
100 |
3 |
4-ші |
4 |
0 |
2 |
2 |
50 |
100 |
Жиыны 2–4 |
17 |
4 |
10 |
3 |
82 |
100 |
|
4 |
5-ші |
2 |
0 |
1 |
1 |
50 |
100 |
5 |
6-шы |
4 |
1 |
2 |
1 |
75 |
100 |
6 |
7-ші |
8 |
1 |
3 |
4 |
50 |
100 |
7 |
8-ші |
2 |
0 |
1 |
1 |
50 |
100 |
8 |
9-шы |
7 |
0 |
3 |
4 |
42 |
100 |
Жиыны 5–9 |
23 |
2 |
10 |
11 |
52 |
100 |
|
МЕКТЕП БОЙЫНША БАРЛЫҒЫ |
44 |
6 |
20 |
14 |
65 |
100 |
«Жазғы мектеп – 2022»
26.05.-17.06 аралығында (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы «26» мамырдағы № 240 бұйрығына қосымша «Жазғы мектепті ұйымдастыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды» негізге ала отырып) 1-8 және 10 сыныпта жазғы мектеп ұйымдастырылды. Жазғы мектепке білім алушылардың 55 % қатысты. Мектепішілік бұйрық шығарылып, жоспар құрылды, сабақ кестесі бекітілді. Педагогтер оқушылардың білімдегі олқылықтарды ескере отырып, жыл бойы оқу жетістіктерінің нәтижелеріне талдау жүргізді, білім алушылардың пәндік білім деңгейіне диагностика жүргізіп және қорытындысы бойынша сынып тар мен топтарды қалыптастырды.
2021/2022 оқу жылы оқушылардың конкурстарға, олимпиадаларға, зияткерлік ойындарға, іс-шараларға қатысу қорытындылары
№ |
Іс-шара |
Қатысушы саны |
Жүлдегердің Т. А. Ә. |
Нәтижесі |
1 |
«Республикалық қашықтықтан өткізілетін олимпиадалар орталығы» ұйымдастырған математика пәнінен «Дважды два» республикалық олимпиадасына |
|
Кусайнова Рената Нохрина К Мирзакаримов К Абдуахитов А |
1 1 1 1 |
www.iBilim.kz» Республикалық онлайн олимпиада |
|
Джакаев Саят |
1 |
|
3 |
«Республикалық қашықтықтан өткізілетін олимпиадалар орталығы» |
|
Сабырова Д Даниярова Жансая |
1 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған «Тәуелсіздік -мәңгілік елдің тұғыры» атты аймақтық семинарында 5-6 сынып оқушылары арасында «Мен-Елімнің болашағымын» тақырыбында өткізілген зияткерлік ойынында |
|
Сейлхан Іңкәр Қасен Рамазан Туцлегенов Д |
2 Белсенділігі үшін Белсенділігі үшін |
«Тәуелсіздік -мәңгілік елдің тұғыры» атты аймақтық семинарында 5-6 сынып оқушылары арасында «Менің көзіммен Тәуелсіздік!» тақырыбында жазылған эссе байқауында |
|
Сейлхан Гулзинат |
1 |
|
6 |
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған «Тәуелсіздік -мәңгілік елдің тұғыры» атты аймақтық семинарында «Гулдене бер- менің Қазақстаным!» тақырыбында мәнерлеп оқу |
|
Копергенова Д Жанибеккызы Д Сабырова Дильназ Нохрина Каролина Джакаев А Сейлхан К |
2 3 1 3 3 3 |
|
|
|
|
|
7 |
«Ақ бота» интеллектуалды сайысына онлайн форматында |
|
СейлханГ, Кощегулова А, Кабылкадырова А, |
|
8 |
«Олимп шыңы» І Халықаралық пәндер олимпиадасына қатысып |
|
Кощегулова Айша |
1 |
Спорттық нәтижелер
№ |
Оқушының аты-жөні |
сыныбы |
Байқау/олимпиада атауы |
Жетекшісі |
Нәтижесі |
1 |
Сейлхан Гүлзинат |
7 а |
Аймақтық «Тоғызқұмалақ» спорттық жарысы |
Сейлханов Д |
2-ші орын |
2 |
Кошегулова Айша |
7 а |
Аймақтық «Бес асық» спорттық жарысы |
Сейлханов Д |
2-ші орын |
3 |
Сейлхан Іңкәр |
6 а |
Аймақтық «Бес асық» спорттық жарысы |
Сейлханов Д |
3-ші орын |
4 |
Тайғара Саят |
6 а |
Аймақтық «Асық ату» спорттық жарысы |
Сейлханов Д |
2-ші орын |
5 |
Тулегенов Дастан |
6 а |
Аймақтық «Асық ату» спорттық жарысы |
Сейлханов Д |
3-ші орын |
Қорытынды аттестаттау
2021 – 2022 оқу жылының қорытындысы бойынша 9 сыныптар қорытынды аттестаттау тапсырды.
Қорытынды аттестаттауға 7 оқушы қатысты.
Оқушы саны |
оқушы |
«5» |
оқушы |
«4» |
Оқушы |
«3» |
7 |
0 |
0 % |
3 |
43% |
4 |
57 % |
9 сынып бойынша «үздік аттестат» жоқ. № 7 педагогикалық кеңестің шешімімен негізгі орта білім аяқтағаны туралы аттестат берілді.
Кітапхана қоры
Кітапхана туралы жалпы мәліметтер
Кітапханаға бөлінген арнайы бөлменің болуы – кабинет.
Оқу залы-жоқ. Оқу қорына кітап сақтау қоймасының болуы – жоқ
Материалдық-техникалық жабдықталуы: үстел 2 дана, орындықтар 10 дана,
формуляр қорабы 1 дана, сөрелер 6 дана, компьютер -1
Кітапханашы.Бейсенова А. С – 0,5 ставка. Білімі- жоғары. Кітапханашы ретінде еңбек өтілі – 1жыл. Осы оқу орнындағы еңбек өтілі – 1 жыл
Біліктілік санаты - жоқ.
Кітапхананың жұмыс уақыты: дүйсенбі - жұма 9-00-ден 17-00-ге дейін,
Кітаптар қор туралы мәліметтер (саны)
Кітапхананың негізгі қоры 2075 дана,
оқулықтар - 1256 дана
көркем әдебиет 819 дана
Қазақ тіліндегі кітаптар саны 550 дана.
Балаларға арналған көркем-әдебиеттер, ертегілер жинақтары толықтырылды.
Жетіспейтін оқулықтар:
Жетіспеген оқулықтарды басқа мектептен ауыстыру, толықтыру арқылы қамтамассыз етілді.
Мектеп директоры: Дюсембаева С.Т